Tuesday, July 28, 2009

Shopping raya 1

minggu lepas ada kesempatan utk cari baju Alief. sebenarnya bulan puasa, kami tidak mahu sibuk cari baju dia lg.. penat le. lgpun husband hari sabtu ahad kekadang dah sibuk.
arah permulaan kami ke One Utama. cari punya cari sehelai je hubby berkenaan hehe dia mmg cerewet terutama bab color. lepas tu ke reject shop.. kt situ lak hehe aku berkenan kt sweater merah ni. apalagi bergaya sakan le Alief, mummy geram baju tu cute sgt. Balik rumah mummy basuh le ...

2 comments:

Tisyabeequeen said...

alamakkk comellnya aliefff...
geram rasa nak cubit pipi dia...muka bolat...bulan penuh! hehe...dah mcm Alvin & the Chipmunk dah bila pakai baju panas gitu

ct said...

heheh sodap dicubit ni.. xpe xpe nanti aku bawa bg ko gomol le lelebih.