Tuesday, July 7, 2009

belajar duduk ke...

Disebabkan Alief tidak mahu tidur hehe aku suruh dia belajar duduk tapi bersandarkan beberapa buah bantal tidurnya dan papa. mukanya hepi le hehe agaknya dia ingat nak main le ni. Mummy sporting le ni, malam pun nak main lg... tp mulutnya bising juga. seb kepenatan. tp yg penting, Alief memang 'mesra' kamera hehehe. lepas je sessi bergambar, dah dah jom sambung tidur sayang. malam dah ni.... terus dia jerit uwaamamamama... skrg dah panggil mama lak. nenek pun kena panggil mama. tp sikit waktu lagi, mummy tau.
Oh ye. anak mummy ni dah 6 bulan... makin becok, noti, manja, kuat menjerit heheh tp dah selalu kena marah dgn papa. seb manja sgt dgn mummy le ni... xpe papa marah tanda sayang tu, marah manja gitu video

No comments: