Sunday, May 31, 2009

Sarawak... knjungan kali ke 2

Dalam perjalanan pulang ke KL... seperti biasa kami merakamkan detik2 terindah hehehe
Inilah tempat yg aku suka, nak beli terubuk masin.... tawar menawar pun bermula Kilang kek batik
Sektretariat tetap 2008-2009
Tempat ni merupakan pilihan kami untuk dinner malam itu. semuanya diuruskan oleh pihak UNIMAS
Oh ye malam2 ni riverside kuching, ada sekumpulan pemuda buat show. bolehlah.... sebagai hiburan dan ramai gak audience hehe

Ini yg aku suka, sayur midin.... mcm pucuk paku
Maghrib di tepian sungai Sarawak....

Pasar Sarikin, syurga jualan murah di sini. ada telekung, beg, baju, best giler tp seb panas terik dan aku ni x nak le nanti tergolong dalam golongan 'rentung' hahahaha baik aku selamatkan diri. member pun dah x tahan.. apa aku beli ek.... aaa telekung, beg galas belakang (senang nak g keje bila bawa anak ni), topi husband
Di tengah-tengah jalan sebelum atau selepas pasar Sarikiin, ada pasar jualan org kampung di sini. Tp better hati2, baik beli brg biasa bukan apa takut non-halal.
Inilah senarai pengarah/timbalan pengarah/jurutera/jurukur bahan yg menjadi wakil bagi IPTA. Mereka semua merupakan kakitangan di bah pembangunan memasing. Aku lak, hehehe sekretariat je.. x termasuk dalam list di atas pun. Yg penting, panjang sikit kaki ni melangkah. idak le dok dlm opis je. Kali ini, UNIMAS Sarawak tempat kami mengadakan mesyuarat. Terima kasih orang Sarawak!!!

No comments: