Thursday, February 19, 2009

Rezeki melimpah

Hari ini Jumaat 20 Februari 2009, ada kemurahan dari seorang staff wanita di pejabat kami. dia bermurah hati membelanja kami makan sarapan.. mcm2 pilihan ada. mee wantan, nasi goreng kampung, nasi kerabu, mee kung fu, nasi campur dll. Khabarnya 'insan pemurah' ini telah tamat menghabiskan kuliahnya yang bertahun-tahun. Tahniah ye... Moga Allah limpah rezeki, dan beri rezeki yang lain pula. Sori le x sempat nak ambil gambar semua makanan, seb dah ada penyerbuan hehehe.

Bismillahirrahimanirrahim
'Allahumma bariklana fi ma razaktana, wa qina 'azabannar.. Amin

2 comments:

TisyaBeequeen said...

kekek...patutlah lain macam sedapnya breakfast kita pagi ni ye bie. hehe....berkat org yang belanja. Biasanya, payah aku nak hirup kuah mee kungfu tu kat kedai, tapi hari ni...licinnn... Thanks Kujanviva, semoga murah rezeki dan panjang umur. AMinnnn

kujanviva said...

huhuhuhu alhamdullilah rezeki allah bagi :D leh share with semua sahabat2 tercinta di opis :D