Friday, May 14, 2010

Ibu, bukankah hari-hari hari ibu

sana sini org sibuk menyatakan 9hb adalah hari ibu.. utk semua kaum ibu di dunia. akupun termasuk dalam golongan ini, alhamdulillah.
sebenarnya x banyak yg aku nak harapkan sgt pd hari ibu seb kerja kita hari2 tetap mcm biasa, sibuk... hari ibu pun sibuk. mana taknya, hehe aku sibuk masak laksa penang. kesukaanku.. dan husband. manakala utk alief, aku masakkan nasi putih lembut dan sup sayur campur+suhun. sukanya dia..
tp kan, sehari sblm tu husband rupanya nak tunjuk dia mmg pandai masak. masak keli goreng kicap katanya wah wah siap surh aku rasa ni. sedap sedap.. katanya x nak tunjuk skill lelebih nanti asik kena suruh masak je hehehe. alah tolong angkat kain dan jaga anak pun ok, oh ye satu lg tolong cuci kipas siling dgn dapur cantik saya pun ok (hehe mmg dapur aku malas nak cuci, hsuband rajin nak cuci skrg).
Bila tanya pada papa, mana hadiah utk mummy. Papa panggil, "Alief, kiss ur mummy ni..." huhuhu aparah punya papa. apapun terima kasih kepada keduanya... walaupun tanpa hadiah aku tahu mereka berdua menyayangi dan menyanjungi pengorbanan ku sebagai ibu, isteri dan setiausaha rumahtangga kami.
'WEI, SELAMAT HARI IBU SEMUA...'

1 comment:

JanuskieZ said...

Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors