Sunday, April 18, 2010

harini Alief telah mencecah setahun 3 bulan...
semua dia dah pandai. dah pandai berjalan, berlari,

jd technician, bantu mummy sidai kain, sepahkan bju yg dilipat,

simpan baju kotor dalam bakul, merajuk kalau brg diambil

atau apa yg dihajati x dpt, susah nak tidur,

dah pandai angkat takbir, urut kaki dgn pijak kaki kita...

aaaa mcm2 le klau nak sebutkan. kdg2 aku jerit,

kdg2 aku sengih,kdg2 aku babab kaki dia...

heheh bkn senang sebenarnya kan nak hadapi semua ni.
tahap kesabaran wow kena tinggi.

yang ni pula kan.. hehe apa yg dilakukannya smlm, cuti2 kami.
APapun, Mummy dan papa sayang Alief




penat papa mandikan sblm ni.. tp lepas tu akhirnya dia masuk semula dlm bekas mandian. bahaya sebenarnya takut tersebam dlm tu. itu yg mula2 rasa nak marah, tp lepas tu terus gelak. papa lak dah bising, letih tol budak ni, losyen bedak semua papa dah sapu ke bdn. papa bising di mulutnya saja.. tp tgn sibuk gak ambil video anak

Pengajaran, pastikan beberapa kali pintu bilik air ditutup rapat

1 comment:

tagskie said...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/