Sunday, December 13, 2009

Al-kisah lagi..

last week busy betul aku.... lama x update blog. hsuband pun xde, out station ke Jb (dinner show Khaty Ibrahim). kelam kabut hidup sekejap. Itulah kalau difikirkan, tiada husband di sisi merupakan satu kepayahan seb semua benda nak kena settle sendiri.. mcmana sesetgh wanita boleh ckp yg dia boleh handle semua sendirian (bunyi mcm ego je).. lain le kalau ada mak atau ayah atau adik beradik tinggal sekali dgn kita, ada le tmpat meluahkan kesusahan dan meringankan kita. mana dgn anak yg demam lg... oh ye alief demam seb nak melasak lg. nak memanjat, nak berdiri dan nak lepaskan tangan.. mcm2 anak mummy ni... balik klinik g giant beli barang, nak masak sup utk anak. sampai rumah, dpt call dr husband suruh jemput kt rumah kawnnya, Acis. kelam kabut dukung anak yg sedang tidur... terus aku masuk kereta, pandu ke Damansara. adui.. sesat sesat le pulak.. sampai masuk ke PJ. akhirnya sampai juga.. tp itulah pengajaran utk org mcm aku yg tahu duduk je dlm kereta.. hehe malas nak ingat jalan...

minggu berikutnya aku lak demam.. dr isnin, selasa.. rabu kena gak dtg utk workshop utk org HR mcm aku. khamis mula x larat dan jumaat demam semula.. adui.. demam panas dlm katanya. 3-4 hari lagi Langkawi bakal aku kunjungi.. kena sihat kena sihat... hehe beg dah ku kemas. dalam 2-3 beg juga le ye... ni belum kira angan2 ku nak beli beg lg, periuk, coklat.. kopak bulan ni. sibuk juga aku cari pakaian ringkas utk anakku, musim panas ni pakai t shirt je le. ish x sabau nak tgk alief mandi kolam mandi nni hehehe dia suka berendam.. mummy nak tumpang sekali... oh ye alief dah pandai sebut.. papa.. papa. tp mummy susah betul.. sblm ni asik sebut kakak, kakak.

InI AktIvIti AlieF TErkiNi.... buat papa dan mummy gelakkkk

1 comment:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....