Wednesday, August 12, 2009

baby bites

smlm aku ke C4 with my hubby n alief.. nak beli barang2 sikit. bila kt kawasan makanan baby, aku terjumpa baby bites ni. hehe mmg ini yg aku cari. selain nestum, bubur nasi dll aku rasa makanan ni sesuai untuk alief kunyah2 hehehe nak mengotorkan lg baju dia le ni. nampaknya Alief suka sgt dgn makanan ni, papa pun suka heeh sedap katanya. mcm biskut beras. tp tawar. harga? lebih kurang dlm rm7. Yummy Mummy...

Muka budak yg excited nak makan biskut... tgn dah masuk dulu sblm makanan masuk ke dalam mulut. tgk le badan dia hehe bulat. aku buka baju sblm nak bg makan biskut ni, habis satu baju nanti. Sayang, makan baca doa.. Bismillahhhhh allahumma bariklana fima razaktana wa qina azabannar
Akhirnya habis sekeping biskut Alief makan sekeping papa makan. Bismillahilazi at'amana wa saqana wajaalana minal muslimin...

Dalam usia menjelang 7 bulan ini, Alief dah naik 8 kg. lasak lebih dr kebiasaan... berguling dah mcm breakdance hehee bak kata si Tina anak kwn ku.

No comments: