Thursday, May 21, 2009

Taman Negara sambungan hari kedua dan ketiga

Memang sah pacat pilih kaki yg berkarat hahahaha... (serupa color dgn aku 'pacat')) adui... gelak je le. kalau aku yg kena, lagi le aku lompat setinggi mungkin. aaaaa tidak.....



Bergambar bersama kaum Batek
Penginapan orang asli batek
Suasana di Lata Berkoh
Kelah Santuary
hari kedua, ptg nya kami melawat org asli Batek. Kaum wanitanya agak pemalu dan suka menyendiri. perjalanan ke tempat ni memang le best seb apa lagi, kena simbah air le. basuh kuyup le semua. Memang insaf le kalau tgk kehidupan mereka ini. kawasan permainan anak-anak hanyalah di celah-celah kehijauan pokok dan semak samun.

Hari ketiga, lawatan ke kawasan ikan kelah. tp malangnya, ikan x berapa nak timbul. dah puas 'menyanyi' lagu bawang merah bawang putih hehe x timbul gak. lain lak yang timbul. mungkin kerana hujan yang lebat pada malam sebelumnya.

Tapi apapun aku puas, memang puas. satu pengalaman yang baru. Oh ye.. banyak lg pengalaman yang tak dpt aku nyatakan di sini. Yang penting... terima kasih semua

No comments: