Monday, April 20, 2009

The Curve vs Ikano

Memang kami suka berjalan terutamanya bila Alief suka sangat. Tapi lepas tu mesti dia letih sangat, nak tidur tp lawan mata.

4 comments:

Eyna Shariff said...

waaa... jalan2 yek... beshnyer.... ummie nk ikut gakk... mummy nie slalu bwk alief jer jalan2.... jeles ummie tau.... kakak ofa ngan kakak aishah asik dok umah jek.... cian kt dorang.... huhuhu.... :P

ct said...

huhuh umiii jom le itut... alah papa tgh ada boleh le jalan kalau tak kami dok rumah je ni hehehe

TisyaBeequeen said...

amboiiii...rasa nak picittt je pipi si alief tu. dah 'busyukkk' tu. Makin lama mcm muke papa dia. heheh jangan jeles mummy, muka u takde sangat...cuma tang warna kulit je sama...kekeke...jgn marah haa :P

memang seronok giler bawak anak jalan ni..tapi awas haaa...ajarlah anak tu gi jalan2 masa kecik, nanti dah besar sikit, dia nak gi jalan kalau mummy & papa tak nak, siaplah dia menjerit...kekkee

ct said...

adui.. biarlah papa dia melayan. papa dia mmg suka window shopping pun. habislah mummy kena tutup telinga ni kalau alief nak jerit hehehe