Monday, December 15, 2008

hepi bday apis

13 Dec lalu, mama call aku. masa tu tgh sibuk mencuci kipas atas sampai tak dengar mama call. tgn dah le kotor. rupa-2nya mama nak beritahu 14 dec, dia nak buat makan-makan. apalagi, aku on je. xyah masak le hari ahad esok hehe. pastu pg ahad baru aku ingat... Ya Allah! 14 dec birthday apis le. sori le brother, kak ct terlupa. selamat hari jadi ke 24.. dan pertanyaan kak ct mcm biasa, bila ni nak tamatkan zaman bujang. awek dah ada tu.... apa-apa pun semoga hidup apis diberkati hendaknya. Amin...
Ni mama aku, org yang paling sibuk sekali. Puan Maslian Haji Ishak Ni lak pasangan mana tah, sibuk nak masuk gak dalam "kamera' aku ni hehehe. Eiman rileks je dalam pelukan mummy, ngantuk katanya dpt tilam empuk
Ni pula ayah dan my cousin. Alah pis, malu ke nak potong kek tu...
La.. ada gak yg menyebuk hehehe. Ayah sengih je.. (dalam hati agaknya hai budak ni dah beso pun x berubah perangai cam budak kecil) huhuhu
Baju purple ni apalagi awek adik aku ni le. Cuma gambar adik aku yg Eli n husbandnya xdelak dalam ini cerita. Itulah sapa suruh lambat.. Yang makcik ni, mak ngah aku. Kakak mama...
Macam-mcm mama masak. laksa, nasi impit, rendang daging, rojak. ada kek, karipap dan popia. Mama masak memang de best le... Masa nak balik, mama terus ckp: "Mzah dah kurus sekarang." Adui.. kembang le muka husband aku. Ni yg x patut ni, aku nak kurus dia lak lelebih. Takpe, mummy akan teruskan berjoging.. chaiyok

No comments: